ivalojoki-travellers.fi

Wat se die bybel oor tattoos



WAT Sê DIE BYBEL OOR EMOSIES? - Nader in … wat se die bybel oor tattoos
Daai vers moet gelees word met die vorige vers. Dan sal jy verstaan dat God dit bedoel in die vorm van Heksery of in engels witchcraft. Jy mag nou vir my sê dat God bedoel jy mag nie tattoos kry in die vorm van witchcraft nie. Dit maak nie sin nie, want die vers net na 28(oor tattoos) in vers 29 praat die Bybel




Tatoeëring en Liggaamsdeurprieming!!!
Salomo se gegote waterbak in 1 Koning 7:23-26 en 2 Kronieke 4:2-5 2020-11-02; Foute in die Bybel 2020-11-01; Lys van teoloë wat liberale uitsprake gemaak het 2020-10-31; Fundamentalisme: Watdie Bybel? 2020-10-30; Seisoen van menswaardigheid 2020-10-27; André Bekker kla NG Kerk aan oor diskriminasie teen pedofiele 2020-10-26




Wat sê die Woord oor tattoos en Christelike …
Die Here het nooit bedoel dat ons emosies ons deur die lewe moet lei nie. Hy wil ons deur Sy Gees lei. Daarom sê Spreuke 3:5-6 dat ons Hom in alles moet ken sodat Hy vir ons kan wys wat die regte pad is om te loop. Die pad wat Hy aandui gaan dalk nie jou emosies roer nie, maar Sy pad is altyd die




Tattoos | Kosters Blog wat se die bybel oor tattoos
Saamgestel deur Kruispad-redaksie God se kinders kan staatmaak op sy beloftes. Kruispad kyk na 10 beloftes wat God in die Bybel aan gelowiges gee. Die evangelie is die belofte van onverdiende genade aan gebroke en wrede mense. Die wonder van die evangelie is dat die Here goedheid en guns aan ons betoon, sonder dat ons




Tatoeërmerke is dit reg of verkeerd | Ankura.net
Wat die Bybel sê “Ver is dit van die ware God om goddeloos te handel, en van die Almagtige om onregverdig te handel!” . God is nooit die oorsaak van die boosheid en lyding wat ons in die wêreld sien nie. Wat kan ons nog uit die Bybel leer? Satan die Duiwel, “die heerser van die wêreld”, is die hoofoorsaak van lyding.—Johannes 14:30.




10 Beloftes van God in die Bybel - Kruispad e-tydskrif
Saamgestel deur Kruispad-redaksie God se kinders kan staatmaak op sy beloftes. Kruispad kyk na 10 beloftes wat God in die Bybel aan gelowiges gee. Die evangelie is die belofte van onverdiende genade aan gebroke en wrede mense. Die wonder van die evangelie is dat die Here goedheid en guns aan ons betoon, sonder dat ons




Wat is God se uitkyk oor egskeiding? | …
Die Bybel se antwoord. Die Bybel meld tatoeëring net een keer, in Levitikus 19:28, wat sê: “Julle mag geen tatoeëermerke op julle aanbring nie.”. God het hierdie gebod aan die nasie Israel gegee en hulle sodoende afgeskei van die naburige volke wat die name of simbole van hulle gode op hulle vel getatoeëer het ( Deuteronomium 14:2 ).




WAT Sê Die Bybel oor . - Photos | Facebook
Die Bybel sê in Levitikus 19:28: "Moenie jou liggame vir die dooies sny nie, en moenie jou vel met tattoos merk nie. Ek is die Here." Hoeveel duideliker kan dit wees? Dit is egter belangrik om na die vers in konteks te kyk. Hierdie gedeelte in Levitikus, insluitend die omliggende teks, handel spesifiek oor die heidense godsdienstige rituele




Wat die Bybel Sê Oor Geld - EFERRIT.COM
Die Bybel voorsien ons ook van n beskrywing oor ons menslike natuur, wat ons help om die moontlike sukses te evalueer van en mislukking van n ekonomiese stelsel in die samelewing. Omdat ekonomie n gebied is waar baie van ons daaglikse lewe plaasvind, moet …




WAT Sê DIE BYBEL OOR EMOSIES? - Nader in eenvoud
Tattoos in die Bybel word in die boek Levitikus genoem. God Sy volk verbied om enige snitte op hul liggaam te maak (vlees) vir die dood, maak nie enige tatoeëermerke op hulself, want God is die Here. Die maak van snitte op die liggaam van n dooie en maak tatoeëermerke is beoefen deur die Egiptenare en ander heidense nasies.




Wat Sê Die Bybel Oor Selfiekultuur? - Joy! Digital
Tatoeëring en Liggaamsdeurprieming!!! [Tatoo’s and Bodypiercing] Lev 19:28 Julle mag ook ter wille van ’n dooie geen snye in julle vlees maak nie en geen ingeprikte tekening [tattoo’s] in julle vel maak nie.Ek is die HERE. Elaine Davidson - Most pierced woman.




10 Beloftes van God in die Bybel - Kruispad e …
Watdie Bybel oor geld? Hierdie drang na fortuin is niks nuuts nie. Tweeduisend jaar gelede het Jesus Christus gesê: "Dit is makliker vir n kameel om deur die oog van n naald te gaan as vir n ryk man om in die koninkryk van God in te gaan." (Markus 10:25 NIV) Hoekom is dit?




Die Bybel oor tatoeëermerke – Glo die Bybel wat se die bybel oor tattoos
Daai vers moet gelees word met die vorige vers. Dan sal jy verstaan dat God dit bedoel in die vorm van Heksery of in engels witchcraft. Jy mag nou vir my sê dat God bedoel jy mag nie tattoos kry in die vorm van witchcraft nie. Dit maak nie sin nie, want die vers net na 28(oor tattoos) in vers 29 praat die Bybel




Tattoos | Kosters Blog
WATDie Bybel oor . 28 likes. Op die blad kyk , ondersoek en probeer ons antwoorde vind op die relevante vraagstukke van ons dag vanuit n Bybelse perspektief .











Kirjoita uusi kommentti: (Napsauta tästä)

123kotisivu.fi
merkkiä jäljellä: 160

OK

Lähetetään.
Katso kaikki kommentit

|

Vastaa

Hei!

ILMOITUS